angelicarudolfsson

Alla inlägg under mars 2012

Av angelicarudolfsson - 30 mars 2012 20:32

Var ett tag sen jag skrev nu men känner inte att jag har så mycket att skriva om.

Har inte heller några bilder att visa så det blir bara tråkigt inlägg om jag skriver några.


Idag har vi varit till stan och köpt hundmat. Var extrapris på den maten vi brukar köpa, så vi sparade en liten slant.

Så jäkla underbart att jag har fått pengar från f-kassan nu. Flera månader sen jag hade några sist.

Så nu är skåpen fyllda med mat och bilen tankad   

Av angelicarudolfsson - 23 mars 2012 22:58

Sitter och kollar runt på lite tatueringar. Är en himla tur att jag inte har obegränsat med pengar för då skulle det bli många.

Tycker det är så fint med en tatuering på sidan av fingret. Testade lite olika motiv i photoshop men det var en jag fastnade för.


 

Av angelicarudolfsson - 22 mars 2012 23:51

Gått långpromenad med Fredrika och Saga idag   Stannade till hos syrran och pratade lite. Gick så att jag fick blåsor under hälarna, inte så konstigt kanske när jag gick i Converseskorna Så tråkigt att jag ska få ont i ena foten av mina gå-skor. Får försöka och gå mer i dom så kanske det går över.

Efter Fredrika hade åkt hem slängde jag mig i soffan och kollade på Gossip Girl tills Micke kom hem.


Trodde jag skulle få pengar från F-kassan idag men näe. Jag blir så trött...




Bild från weheartit.com  



 


Av angelicarudolfsson - 21 mars 2012 20:29

Härligt väder det har varit idag. Jag och Elsa har suttit ute på balkongen och njutit av solen. 

Så gött att sitta i solen med en bra bok.

Läser en bok jag lånat på biblioteket just nu, "I det tysta" av Andrew Taylor. Den är helt okej.



Imorgon blir det en promenad med Fredrika om det är fint väder   Tror Elsa får stanna hemma då eftersom det vore rätt gött att gå utan hund för en gångs skull. Hon behöver träna mer på att vara ensam hemma än att vara ute och gå  



 



Av angelicarudolfsson - 20 mars 2012 23:37

Idag har det inte hänt allt för mycket. Har läst och kollat på tv mest.


Kollade på Kvällsöppet igår och det handlade om hunduppfostran. Kunde inte annat än skratta åt dom som påstod att man inte får säga till hunden, dom tycker att man ska bara berömma den när den gör nåt bra. Visst en del är alldeles för hårdhänta med sina hundar, det håller jag med om men man måste ju få säga till hunden när den gör nåt som är fel.

Men det var ändå roligt att kolla på programmet eftersom Fredrik Steen var med.


Nu ska jag kolla på Gossip Girl   

Av angelicarudolfsson - 20 mars 2012 17:50



   


 


 

Bilder lånade från www.thatcuteside.com

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards